2015. március 1., vasárnap

162% profit története

Elég rögös út vezetett el ehhez a számhoz.A történet 2006-ban kezdődött mikor egyik barátom hívására elmentem egy előadásra,ahol sikeres tőzsdések adtak támpontot a kezdőknek.A téma egyből megfogott,mivel mindig is érdekelt ez a "cirkusz". Közben önszorgalomból egyre többet kezdtem el foglalkozni a tőzsdével.Határpont néven blogot is kezdtem üzemeltetni,ahol a saját véleményemet próbálom megosztani,átadni az engem követőkkel.
De térjünk vissza az útra,hogy hogyan is jutottam el a 162% -os profithoz.Szerencsémre volt egy két ember aki sokkal előrébb állt a tőzsde világában mint én,ezért a tőlük kapott információk alapján ,egyre céltudatosabb és profibb látásmódban közelítettem meg a piacot.Aztán elérkezettnek láttam az időt,hogy megnyissam az  első éles számlám,(persze túl korán)amin az összes hibát amit egy kezdő el tud követni elkövettem.De tanulásnak nagyon jó volt,mert a következő alkalommal már sokkal sikeresebb kereskedő lett belőlem.Jöttek jobb és kevésbé jó évek,persze próbáltam magam folyamatosan képezni,könyvekkel,versenyekkel.Valamikor jött a ZuluTrade is(forex kereskedők szignáljait lehet követni),ahol azt vettem észre,hogy az elsők között vagyok,aztán később meg az első helyett is elhódítottam.Ez nagyon jó reklám volt nekem,mert többen felfigyeltek teljesítményemre,többek között volt osztálytársam is.
És jött a162%
Osztálytársam, elég rossz állapotban volt, mert egy bróker 10 milliót bukott neki a tőzsdén,ami teljesen a padlóra tette.Találkozásaink és beszélgetéseink végeredménye az lett,hogy a megmaradt megtakarítását rám bízta.Erre több mint egy éve került sor,sajnos elég rossz időben kezdtük mert a piac nem mozgott semmit középtávon.De aztán megindult a piac és hónapról,hónapra új csúcsokat ütött az alap,aminek a végeredménye 162%-os hozam lett év végére..éles számlán!

2 megjegyzés:

  1. Esetleg a wikifolio-ra nem raknád fel a kereskedésed? Ha elég jó vagy, akkor biztosan lenne pár ember, aki megvenné a zertifikát-od, és mivel valós számla áll a kereskedéseid mögött, még nagyobb lenne a bizalom az irányodba. Pár száz euróért én is szívesen kockáztatnék az általad vezetett portfolioba. Gratula a jó eredményhez!

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    egy alap indítása végső cél ezen az úton haladok.Amíg ez nem jön létre egy köztes megoldással dolgozok egyelőre.

    VálaszTörlés